Kino oglašavanje | VIP media group

  • Napravi nalog
    *
    *
    *
    *
    *
    Polja označena sa zvjezdicom (*) su obavezna.

Prednosti oglašavanja u kinu

OKRUŽENJE

Ni jedan drugi medij se ne moža usporediti sa oglašavanjem u kinu. Udobna sjedala, opuštena atmosfera, veliki ekran i vrhunski zvuk okruženje su u kojem vaša poruka dolazi do potrošača.
Pažnja posjetitelja je fokusirana na veliko platno – 89% posjetitelje gleda oglase prije početka filma.

PUBLIKA

Neovisna istraživanja* su pokazala da je uticaj poruke koju je potrošač dobio u kinu 5 puta veći od onog koji na njega ostavlja poruka upućena kao televizijska reklama.

KOMBINACIJA OGLAŠAVANJA I LIČNOG ISKUSTVA

Odgovarajućom kombinacijom oglasnih površina, prilagođenoj proizvodima/uslugama koji se oglašavaju uz lično iskustvo: sampling, kvizove znanja, nagradne igre... moguće je postići efekt kojem ne može pojedinačno konkurirati niti jedan drugi medij.

LIČNI ANGAŽMAN

Odlazak u kino planirana je aktivnost, posjetitelji donose odluku 7 dana unaprijed koji će film gledati. Odvajaju vlastito vrijeme i novac za to iskustvo, tj. donose najličniju odluku o konzumaciji jednog medija.
Posjetitelji su aktivne osobe, srednje i više platežne moći, u dobi 14-30 godina.

TARGETIRANJE

Biranjem filma oglašivač bira publiku s kojom komunicira. Za ostale promotivne usluge oglašivač bira vrijeme, mjesto i modalitet predstavljanja potrošačima.



* Izvor: CAA/CAVIAR, Pearl&Dean

 

Naši Klijenti

Nalazite se ovdje: Početna Oglašavanje